Pāriet uz galveno saturu
Palīdzība

Atgriešana un atmaksa

Kā nosūtīt preci, kuru vēlos atgriezt? Papildus pavadzīmei katram sūtījumam pievienojam arī visus atgriešanai nepieciešamos dokumentus. Lai atgrieztu preci, tu vari izmantot atgriešanas uzlīmi un atgriešanas kvīti.AtsevTurpināt lasītCik ilgā laikā atgrieztās preces vērtība tiks ieskaitīta mana kontā?Tiklīdz prece būs saņemta un pārbaudīta, atgrieztās preces vērtība tiks ieskaitīta tavā kontā 14 dienu laikā, izmantojot maksājuma metodi, kuru izvēlējies veicot pasūtījumu.Turpināt lasītVai ir iespējama atgrieztās preces tieša apmaiņa?Diemžēl atgrieztās preces tieša apmaiņa nav iespējama. Tiklīdz atgrieztā prece būs nonākusi pie mums un pārbaudīta, atmaksa tiks veikta tādā veidā, kādu tu norādīji kā maksājuma meTurpināt lasītVai, atgriežot pasūtījumu, man tiks atmaksāta piegādes maksa?Ja atgriezīsi visu pasūtījumu, saņemsi pilnu atmaksas summu, ieskaitot piegādes izmaksas.Turpināt lasītKas notiek ar precēm, kuras es nosūtu atpakaļ?Pēc preces, kuru tu vēlies atgriezt, iesaiņošanas un nodošanas tev ērtākajā Omniva pakomātā, tā uzsāk ceļu uz mūsu atgriezto preču noliktavu. Tiklīdz tā tiek atgriezta, tiek uzsāktTurpināt lasītKo darīt, ja prece ir sabojāta sūtīšanas laikā?Ja mūsu piegādātā prece ir bojāta, neatbilst pasūtītajai vai kāda cita iemesla dēļ nav lietojama, vari par to iesniegt sūdzību un, protams, bez maksas to atgriezt mūsu veikalā ar pTurpināt lasītKā es varu norādīt savus bankas rekvizītus, lai būtu iespējams veikt atmaksu, ja es veicu apmaksu piegādes brīdī?Lūdzu, pievieno savu IBAN un BIC/SWIFT kodu klienta konta "Bankas rekvizīti" sadaļā, lai mēs varētu veikt atmaksu uz tavu bankas kontu.1. Autorizējies vietnē www.aboutyou.lv.2. 2.1Turpināt lasītKā es varu atgriezt paciņas, kuras neietilpst Omniva pakomātu skapīšos?Ja tavs sūtījums neietilpst Omniva pakomāta skapītī, vispirms, pārliecinies, vai esi izvēlējies pareizo pakomāta skapīša izmēru. Ja tas ir izvēlēts pareizi, bet sūtījums tik un tā Turpināt lasītKur iesniegt atgriežamo paku?Preces, kuras vēlies atgriezt, ir iespējams iesniegt OMNIVA pakomātos. Ja tu vēlies atgriezt paciņu ar mūsu piegādes partneri OMNIVA, tad, lūdzu, uzlīmē atbilstošo atgriešanas uzlīTurpināt lasītKā iesniegt sūdzību par precēm?ABOUT YOU mēs vēlamies garantēt klientu pilnīgu apmierinātību ar pirkumu! Ja vēlies iesniegt sūdzību vai garantijas prasību, mēs labprāt tev palīdzēsim.  Visām mūsu precēm ir 2 gadTurpināt lasītVai par sūtījuma atgriešanu ir jāmaksā?ABOUT YOU nodrošina bezmaksas preču atgriešanu.Turpināt lasītCik ilgi es varu atgriezt preci?Pēc pasūtījuma saņemšanas tev ir 100 dienas laika, lai atgrieztu saņemtās preces. Sīkāku informāciju par atteikuma tiesībām vari atrast mūsu pakalpojumu sniegšanas noteikumos (PSN)Turpināt lasītMan vairs nav atgriešanas uzlīmes. Kur iegūt jaunu?Savā klienta kontā vari viegli atrast, lejupielādēt un izprintēt šos dokumentus:1. Autorizējies savā ABOUT YOU klienta kontā, ievadot savu e-pasta adresi un paroli.2. 2.1. Desktop Turpināt lasītVai man tiks nosūtīts apstiprinājums par atgrieztās preces saņemšanu?Jā, e-pastā saņemsi atgriešanas apstiprinājumu no mums pēc tā, kad mēs saņemsim preces, kuras tu atgriezi.Turpināt lasītKā atgūt savu naudu?Atmaksa vienmēr tiks veikta tādā veidā, kādu norādīji kā maksājuma metodi. Norēķinoties ar maksājuma karti, mēs atmaksāsim summu tavā bankas kontā. Norēķinoties ar PayPal, atmaksu Turpināt lasītUz kādu adresi man jāsūta preces, kuras vēlos atgriezt?Precīza piegādes adrese, uz kuru jāsūta preces, kuras vēlies atgriezt, jau iepriekš tiks uzdrukāta uz atgriešanas uzlīmes.Atgriešanas uzlīmi vari noņemt no piegādes pavadzīmes, kasTurpināt lasīt