Pāriet uz galveno saturu
Palīdzība

Atgriešana un atmaksa

Kā veikt preču atgriešanu?Papildu piegādes dokumentam katram sūtījumam pievienojam arī visus atgriešanai nepieciešamos dokumentus. Lai atgrieztu preci, tu vari izmantot atgriešanas uzlīmi un atgriešanas kvīTurpināt lasītCik ilgā laikā parasti tiek veikta atmaksa?Tiklīdz prece būs saņemta un pārbaudīta, atgrieztās preces/preču vērtība tiks ieskaitīta tavā kontā 14 dienu laikā, izmantojot maksājuma metodi, kuru izvēlējies veicot pasūtījumu.Turpināt lasītVai ir iespējama atgrieztās preces tieša apmaiņa?Diemžēl atgrieztās preces tieša apmaiņa nav iespējama. Tiklīdz atgrieztā prece būs nonākusi pie mums un pārbaudīta, atmaksa tiks veikta tādā veidā, kādu tu norādīji kā maksājuma meTurpināt lasītVai, atgriežot pasūtījumu, man tiks atmaksāta piegādes maksa?Ja atgriezīsi visu pasūtījumu, saņemsi pilnu atmaksas summu, ieskaitot piegādes izmaksas.Turpināt lasītKas notiek ar precēm, kuras es nosūtu atpakaļ?Pēc preces, kuru tu vēlies atgriezt, iesaiņošanas un nodošanas tev ērtākajā Omniva pakomātā, tā uzsāk ceļu uz mūsu atgriezto preču noliktavu. Tiklīdz tā tiek atgriezta, tiek uzsāktTurpināt lasītKo darīt, ja prece ir sabojāta sūtīšanas laikā?Ja mūsu piegādātā prece ir bojāta, neatbilst pasūtītajai vai kāda cita iemesla dēļ nav lietojama, vari par to iesniegt sūdzību un, protams, bez maksas to atgriezt mūsu veikalā ar pTurpināt lasītKā es varu norādīt savus bankas rekvizītus atmaksas saņemšanai, ja izvēlējos "Apmaksa piegādes brīdī"?Lūdzu, pievieno savu bankas konta numuru savā kontā "Bankas rekvizīti" sadaļā, lai mēs varētu veikt atmaksu uz tavu bankas kontu.1. Autorizējies vietnē www.aboutyou.lv.2. 2.1. DeskTurpināt lasītKo darīt, ja mans sūtījums neietilpst Omniva pakomāta skapītī?Ja tavs sūtījums neietilpst izvēlētajā Omniva pakomāta skapītī, vispirms pārliecinies, vai skapīša izmērs ir atbilstošs. Ja izmērs ir izvēlēts pareizi, bet sūtījums tajā tik un tā Turpināt lasītKur jānogādā paka, kuru vēlos atgriezt?Preces, kuras vēlies atgriezt, vari nodot jebkurā OMNIVA pakomātā. Vienkārši uzlīmē atgriešanas uzlīmi uz pakas un seko norādēm pakomātā. Uz pakomāta ekrāna izvēlies opciju "AtgriTurpināt lasītKā iesniegt sūdzību par precēm?ABOUT YOU mēs vēlamies garantēt klientu pilnīgu apmierinātību ar pirkumu! Ja vēlies iesniegt sūdzību vai garantijas prasību, mēs labprāt tev palīdzēsim.  Visām mūsu precēm ir 2 gadTurpināt lasītVai par sūtījuma atgriešanu ir jāmaksā?ABOUT YOU nodrošina bezmaksas preču atgriešanu.Turpināt lasītCik ilgā laikā varu atgriezt preci?Tev ir 100 dienas no pasūtījuma saņemšanas brīža, lai atgrieztu preces.Turpināt lasītMan vairs nav atgriešanas uzlīmes. Kur iegūt jaunu?Savā klienta kontā vari viegli atrast, lejupielādēt un izprintēt šos dokumentus:1. Autorizējies savā ABOUT YOU klienta kontā, ievadot savu e-pasta adresi un paroli.2. 2.1. Desktop Turpināt lasītVai man tiks nosūtīts apstiprinājums par atgrieztās preces saņemšanu?Jā, e-pastā saņemsi atgriešanas apstiprinājumu no mums pēc tā, kad mēs saņemsim preces, kuras tu atgriezi.Turpināt lasītKā es saņemšu atmaksu?Atmaksa vienmēr tiek veikta tajā pašā veidā, kādā tu norādīji savu maksājuma metodi. Ja norēķinājies ar bankas karti, summa tiks atmaksāta tavā bankas kontā. Ja maksāji ar PayPal, Turpināt lasītUz kādu adresi man jāsūta preces, kuras vēlos atgriezt?Precīza atgriešanas adrese jau būs uzdrukāta uz atgriešanas uzlīmes, kas ir pievienota piegādes dokumentam. Atgriešanas uzlīmi vari vienkārši noņemt no dokumenta, kas bija iekļautaTurpināt lasīt