Pāriet uz galveno saturu
Palīdzība

Maksāšana

Ko nozīmē SEPA un IBAN?SEPA (Single Euro Payments Area) ir vienotā eiro maksājumu telpa. Tas ir nosaukums jaunajai vienotajai regulai par iekšējiem valstu un Eiropas maksājumiem. IBAN (International BankTurpināt lasītVai, atgriežot pasūtījumu, papildu maksa par norēķinu veidu "Apmaksa piegādes brīdī" tiks man atmaksāta?Ja pasūtīji vairākas preces un vismaz vienu no tām paturēji, papildu maksa par "Apmaksa piegādes brīdī" netiek atgriezta. Ja atgriezīsi visas viena pasūtījuma preces, maksa tiks atTurpināt lasītVai par "Apmaksu piegādes brīdī" tiek piemērota papildu maksa?Izvēloties apmaksu piegādes brīdī, var tikt piemērota papildu maksa 1,50€ apmērā – tas ir atkarīgs no tavas iepriekšējās iepirkšanās vēstures pie mums. Šī maksa tiks skaidri norādīTurpināt lasītKā apmaksāt pasūtījumu ar Google Pay?Google Pay kā maksājumu veids Android ierīcēmMūsu lietotnē un mobilajā interneta versijā Google Pay ir pieejams kā maksāšanas veids Android lietotājiem. Tu to vari izvēlēties apmakTurpināt lasītKā apmaksāt pasūtījumu ar Apple Pay?Apple Pay ir pieejams, izmantojot Safari pārlūku, un ļauj ērti maksāt ar karti, kas piesaistīta tavā Apple Pay kontā. Lūk, kā tas darbojas: Pievieno grozam preces, ko vēlies iegāTurpināt lasītKā notiek maksājums piegādes brīdī un naudas atmaksas process?Ja kā maksājuma veidu tu izvēlējies apmaksu piegādes brīdī, lūdzu, ņem vērā sekojošo informāciju:Maksājums ir jāveic brīdi, kad kurjers piegādā pasūtījumu vai saņemot sūtījumu no pTurpināt lasītKur atrast maksājuma kartes drošības kodu?Trīsciparu drošības kods atrodas bankas kartes aizmugurē.Turpināt lasītKā tiek uzrādīts PVN?Protams, pievienotās vērtības nodoklis (PVN) katrā rēķinā tiks parādīts atsevišķi.Turpināt lasītKādas maksājuma metodes tiek pieņemtas?Vari izvēlēties šādas maksājuma metodes: maksājumu kartes (Visa, Mastercard, Maestro), PayPal, Apple Pay, Google Pay un apmaksu piegādes brīdī.Turpināt lasītKāpēc tika noraidīts mans maksājums ar karti?Ja norēķināties ar maksājuma karti nav iespējams, tam var būt dažādi iemesli. Piemēram, ievades kļūda, nederīga karte, kļūdaina validācija vai tehniska kļūme mūsu vietnē.Kā alternaTurpināt lasītKad tiks iekasēta samaksa no manas maksājuma kartes?Pēc maksājuma procesa pabeigšanas iegādātās preces tiek rezervētas tev. Pēc preču nosūtīšanas no kredītkartes tiks iekasēta kopējā piegādāto preču summa.Turpināt lasītKad un kā es saņemšu savu rēķinu?Rēķinu par pasūtījumu vari atrast savā klienta kontā "Pasūtījuma detaļas" sadaļā. Turpināt lasītVai es varu maksāt pa daļām?Diemžēl šobrīd mēs nepiedāvājam iespēju apmaksāt pasūtījumu pa daļām.Turpināt lasītVai es varu veikt beznodokļu pasūtījumu?Mēs nepiedāvājam beznodokļu pasūtījumus.Turpināt lasītVai es varu saņemt rēķinu uz savu uzņēmumu?Diemžēl mūsu veikalā nav iespējams uzturēt uzņēmuma klienta kontu.Turpināt lasītVai es saņemšu maksājuma apstiprinājumu?Ja kā maksājuma metodi esi izvēlējies PayPal vai maksājuma karti, pasūtījums tiks pabeigts tikai pēc veiksmīga apmaksas procesa. Tāpēc šīs maksājuma metodes apstiprinājums tiek parTurpināt lasīt