Man vairs nav atgriešanas uzlīmes. Kur iegūt jaunu?
Savā klienta kontā vari viegli atrast, lejupielādēt un izprintēt šos dokumentus:
1. Autorizējies savā ABOUT YOU klienta kontā, ievadot savu e-pasta adresi un paroli.
2.
2.1. Desktop versijā: Lapas augšpusē noklikšķini uz klienta konta ikonas.
2.2. Lietonē: Lapas apakšpusē noklikšķini uz klienta konta ikonas.
2.3. Mobilajā / mWEB versijā: Lapas augšpuses kreisajā stūrī noklikšķini uz izvēlni un tad uz klienta konta ikonas.
3. Noklikšķini uz sadaļas “Mani pasūtījumi”.
4. Pārskatā atlasi pasūtījumu, kuru vēlies atgriezt, un noklikšķini uz "Atgriezt pasūtījumu“.
5. Tad atvērsies papildu logs. Izvēlies preci/-es, kuru vēlies atgriezt, un noklikšķini uz "Ģenerēt atgriešanu".
6. Aplūko abus PDF failus un pārliecinies, ka tev ir gan atgriešanas kvīts, gan atgriešanas uzlīme.
Ja tev nepieciešama palīdzība šajā jautājumā vai ja lejupielāde nav iespējama, droši sazinies ar mūsu klientu servisu.
Rēķinā norādītā summa tiks atmaksāta pēc atgriezto preču pārbaudes, izmantojot izvēlēto maksājuma veidu. Ja izvēlējies maksājuma veidu "Apmaksa piegādes brīdī", ievadi savus bankas rekvizītus savā klienta kontā, lai mēs varētu tev atmaksāt piegādes brīdī samaksāto summu. Ņem vērā, ka atgrieztajām precēm ir jābūt tādā pat stāvoklī kā piegādes brīdī.