Snīkeru kolekciju kalendārs
Atklāj visas snīkeru kolekcijasPĒC ATBILSTĪBAS KRITĒRIJIEM
Svarīgākie akcenti
Svarīgākie akcenti
PĒC KATEGORIJAS
Populārākie zīmoli
Svarīgākie akcenti
Populārākie zīmoli
Kā es varu atgriezt paciņas, kuras neietilpst Omniva pakomātu skapīšos?
Ja tavs sūtījums neietilpst Omniva pakomāta skapītī, vispirms, pārliecinies, vai esi izvēlējies pareizo pakomāta skapīša izmēru. Ja tas ir izvēlēts pareizi, bet sūtījums tik un tā tajā neietilpst, lūdzu, sazinies ar mūsu klientu apkalpošanas centru, zvanot vai nosūtot e-pastu, un mūsu kolēģi tev pastāstīs par turpmākajiem soļiem.
Vai šī atbilde bija noderīga?
Tavs viedoklis mums ir ļoti svarīgs. Tas mums palīdz kļūt labākiem.
Vairāk atbilžu atradīsi šeit
Kā nosūtīt preci, kuru vēlos atgriezt?
Cik ilgā laikā atgrieztās preces vērtība tiks ieskaitīta mana kontā?
Vai ir iespējama atgrieztās preces tieša apmaiņa?
Vai, atgriežot pasūtījumu, man tiks atmaksāta piegādes maksa?
Kas notiek ar precēm, kuras es nosūtu atpakaļ?
Ko darīt, ja prece ir sabojāta sūtīšanas laikā?
Vairāk atbilžu atradīsi šeit
Kā nosūtīt preci, kuru vēlos atgriezt?
Cik ilgā laikā atgrieztās preces vērtība tiks ieskaitīta mana kontā?
Vai ir iespējama atgrieztās preces tieša apmaiņa?
Vai, atgriežot pasūtījumu, man tiks atmaksāta piegādes maksa?
Kas notiek ar precēm, kuras es nosūtu atpakaļ?
Ko darīt, ja prece ir sabojāta sūtīšanas laikā?
Klientu apkalpošanas centrs
Vai neatradi noderīgu atbildi?
Atrodi atbildi ar dažiem klikšķiem vai sazinies ar mums, lai saņemtu papildu palīdzību.
Saņemt palīdzību
Apmeklē mūsu palīdzības centru, lai saņemtu ātras atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, vai raksti mums
Zvani mums
Bezmaksas kontakttālrunis darba dienās un sestdienās no 09:00 līdz 18:00.