Snīkeru kolekciju kalendārs
Atklāj visas snīkeru kolekcijasPĒC ATBILSTĪBAS KRITĒRIJIEM
Svarīgākie akcenti
Svarīgākie akcenti
PĒC KATEGORIJAS
Populārākie zīmoli
Svarīgākie akcenti
Populārākie zīmoli
Ko darīt, ja prece ir sabojāta sūtīšanas laikā?
Ja mūsu piegādātā prece ir bojāta, neatbilst pasūtītajai vai kāda cita iemesla dēļ nav lietojama, vari par to iesniegt sūdzību un, protams, bez maksas to atgriezt mūsu veikalā ar pievienotu atgriešanas kvīti. Visu informāciju par atgriešanas procesu vari atrast sadaļā “Kā atgriezt preci?”.
Vai šī atbilde bija noderīga?
Tavs viedoklis mums ir ļoti svarīgs. Tas mums palīdz kļūt labākiem.
Vairāk atbilžu atradīsi šeit
Kā nosūtīt preci, kuru vēlos atgriezt?
Cik ilgā laikā atgrieztās preces vērtība tiks ieskaitīta mana kontā?
Vai ir iespējama atgrieztās preces tieša apmaiņa?
Vai, atgriežot pasūtījumu, man tiks atmaksāta piegādes maksa?
Kas notiek ar precēm, kuras es nosūtu atpakaļ?
Kā es varu norādīt savus bankas rekvizītus, lai būtu iespējams veikt atmaksu, ja es veicu apmaksu piegādes brīdī?
Vairāk atbilžu atradīsi šeit
Kā nosūtīt preci, kuru vēlos atgriezt?
Cik ilgā laikā atgrieztās preces vērtība tiks ieskaitīta mana kontā?
Vai ir iespējama atgrieztās preces tieša apmaiņa?
Vai, atgriežot pasūtījumu, man tiks atmaksāta piegādes maksa?
Kas notiek ar precēm, kuras es nosūtu atpakaļ?
Kā es varu norādīt savus bankas rekvizītus, lai būtu iespējams veikt atmaksu, ja es veicu apmaksu piegādes brīdī?
Klientu apkalpošanas centrs
Vai neatradi noderīgu atbildi?
Atrodi atbildi ar dažiem klikšķiem vai sazinies ar mums, lai saņemtu papildu palīdzību.
Saņemt palīdzību
Apmeklē mūsu palīdzības centru, lai saņemtu ātras atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, vai raksti mums
Zvani mums
Bezmaksas kontakttālrunis darba dienās un sestdienās no 09:00 līdz 18:00.