Pāriet uz galveno saturu

Ko darīt, ja prece ir sabojāta sūtīšanas laikā?

Ja mūsu piegādātā prece ir bojāta, neatbilst pasūtītajai vai kāda cita iemesla dēļ nav lietojama, vari par to iesniegt sūdzību un, protams, bez maksas to atgriezt mūsu veikalā ar pievienotu atgriešanas kvīti. Visu informāciju par atgriešanas procesu vari atrast sadaļā “Kā atgriezt preci?”.

Vai šī atbilde bija noderīga?
Tavs viedoklis mums ir ļoti svarīgs. Tas mums palīdz kļūt labākiem.
Klientu apkalpošanas centrs

Vai neatradi noderīgu atbildi?

Atrodi atbildi ar dažiem klikšķiem vai sazinies ar mums, lai saņemtu papildu palīdzību.

Čato ar mums

Saņem palīdzību no mūsu čatbota visu diennakti un izvairies no ilga gaidīšanas laika.

Zvani mums

Bezmaksas kontakttālrunis darba dienās no 09:00 līdz 17:00.

800 0 58 89****