Pāriet uz galveno saturu

Kā iesniegt sūdzību par precēm?

ABOUT YOU mēs vēlamies garantēt klientu pilnīgu apmierinātību ar pirkumu! Ja vēlies iesniegt sūdzību vai garantijas prasību, mēs labprāt tev palīdzēsim. 

Visām mūsu precēm ir 2 gadu garantija. Ja šajā divu gadu periodā atklāj preces defektu, lūdzu, sazinies ar mūsu klientu apkalpošanas centru. Norādi sava pasūtījuma numuru un preces numuru, kā arī īsu problēmas aprakstu un, ja iespējams, pievieno fotoattēlu. Lūdzu, ņem vērā, ka garantija neattiecas uz normālu nolietojumu vai bojājumiem, kas radušies, nepareizi lietojot izstrādājumu.

Lai atgrieztu preces garantijas ietvaros, lūdzu, izmanto atgriešanas veidlapu un norādi tajā sūdzības iemeslu, lai mēs varētu pēc iespējas ātrāk apstrādāt tavu pieprasījumu. Preču atgriešana, protams, ir bez maksas. Tiklīdz prece nonāks mūsu noliktavā, mēs to pārbaudīsim. Tas parasti var aizņemt līdz 6 nedēļām. Ja prece atbilst mūsu garantijas nosacījumiem, tu, protams, saņemsi atpakaļ naudu. Ja izstrādājums neatbilst garantijas nosacījumiem, tava sūdzība tiks noraidīta, un prece tev tiks bez maksas atgriezta. 

 

 

 

Vai šī atbilde bija noderīga?
Tavs viedoklis mums ir ļoti svarīgs. Tas mums palīdz kļūt labākiem.