Snīkeru kolekciju kalendārs
Atklāj visas snīkeru kolekcijasPĒC ATBILSTĪBAS KRITĒRIJIEM
Svarīgākie akcenti
Svarīgākie akcenti
PĒC KATEGORIJAS
Populārākie zīmoli
Svarīgākie akcenti
Populārākie zīmoli
Kas notiek pēc pasūtījuma veikšanas?
Pēc pasūtījuma veikšanas tu saņemsi e-pastu ar pasūtījuma apstiprinājumu, kurā, papildu izvēlētajām precēm, būs norādīta arī tava norēķinu un piegādes adrese, kā arī izvēlētā maksājuma metode. Tad, protams, tevis izvēlētie apģērbi tiks piegādāti, un tu, cerams, būsi laimīgs un apmierināts ar savām jaunajām precēm. Ja tas tā nav, tad, protams, vari arī vienkārši uzsākt preču atgriešanas procesu.
Vai šī atbilde bija noderīga?
Tavs viedoklis mums ir ļoti svarīgs. Tas mums palīdz kļūt labākiem.
Vairāk atbilžu atradīsi šeit
Kā es varu veikt pasūtījumu?
Kā es varu apskatīt savus iepriekšējos pasūtījumus?
Vai tiek pieņemti starptautiski pasūtījumi?
Ko darīt, ja prece, kuru es vēlos, jau ir izpārdota?
Kāpēc pasūtot jānorāda savs dzimšanas datums?
Vai ir jāizveido klienta konts, lai iepirktos?
Vai varu atcelt pasūtījumu, kamēr tas vēl nav nosūtīts?
Vairāk atbilžu atradīsi šeit
Kā es varu veikt pasūtījumu?
Kā es varu apskatīt savus iepriekšējos pasūtījumus?
Vai tiek pieņemti starptautiski pasūtījumi?
Ko darīt, ja prece, kuru es vēlos, jau ir izpārdota?
Kāpēc pasūtot jānorāda savs dzimšanas datums?
Vai ir jāizveido klienta konts, lai iepirktos?
Vai varu atcelt pasūtījumu, kamēr tas vēl nav nosūtīts?
Klientu apkalpošanas centrs
Vai neatradi noderīgu atbildi?
Atrodi atbildi ar dažiem klikšķiem vai sazinies ar mums, lai saņemtu papildu palīdzību.
Saņemt palīdzību
Apmeklē mūsu palīdzības centru, lai saņemtu ātras atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, vai raksti mums
Zvani mums
Bezmaksas kontakttālrunis darba dienās un sestdienās no 09:00 līdz 18:00.