Snīkeru kolekciju kalendārs
Atklāj visas snīkeru kolekcijasPĒC ATBILSTĪBAS KRITĒRIJIEM
Svarīgākie akcenti
Svarīgākie akcenti
PĒC KATEGORIJAS
Svarīgākie akcenti
Populārākie zīmoli
Vai varu atcelt pasūtījumu, kamēr tas vēl nav nosūtīts?
Atcelšana vietnē ABOUT YOU ir iespējama, ja vien pasūtījums vēl nav apstrādāts mūsu noliktavā. Mūsu noliktavā rezervēšana notiek ļoti ātri, tāpēc dažreiz to vairs nevar atcelt jau pēc dažām minūtēm. Lūdzu, nekavējoties sazinies ar mums pa tālruni, lai uzreiz varētu pārbaudīt tavu pasūtījuma atcelšanas pieprasījumu. Tu vari sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas centru, zvanot uz bezmaksas tālruni 80005889. Zvaniem no ārzemēm var tikt piemērota papildu samaksa.
Vai šī atbilde bija noderīga?
Tavs viedoklis mums ir ļoti svarīgs. Tas mums palīdz kļūt labākiem.
Vairāk atbilžu atradīsi šeit
Kā es varu veikt pasūtījumu?
Kā es varu apskatīt savus iepriekšējos pasūtījumus?
Vai tiek pieņemti starptautiski pasūtījumi?
Kas notiek pēc pasūtījuma veikšanas?
Ko darīt, ja prece, kuru es vēlos, jau ir izpārdota?
Kāpēc pasūtot jānorāda savs dzimšanas datums?
Vai ir jāizveido klienta konts, lai iepirktos?
Vairāk atbilžu atradīsi šeit
Kā es varu veikt pasūtījumu?
Kā es varu apskatīt savus iepriekšējos pasūtījumus?
Vai tiek pieņemti starptautiski pasūtījumi?
Kas notiek pēc pasūtījuma veikšanas?
Ko darīt, ja prece, kuru es vēlos, jau ir izpārdota?
Kāpēc pasūtot jānorāda savs dzimšanas datums?
Vai ir jāizveido klienta konts, lai iepirktos?
Klientu apkalpošanas centrs
Vai neatradi noderīgu atbildi?
Atrodi atbildi ar dažiem klikšķiem vai sazinies ar mums, lai saņemtu papildu palīdzību.
Saņemt palīdzību
Apmeklē mūsu palīdzības centru, lai saņemtu ātras atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, vai raksti mums
Zvani mums
Bezmaksas kontakttālrunis darba dienās un sestdienās no 09:00 līdz 18:00.