Snīkeru kolekciju kalendārs
Atklāj visas snīkeru kolekcijasPĒC ATBILSTĪBAS KRITĒRIJIEM
Svarīgākie akcenti
Svarīgākie akcenti
PĒC KATEGORIJAS
Svarīgākie akcenti
Populārākie zīmoli
Kā es varu apskatīt savus iepriekšējos pasūtījumus?
Lai apskatītu savus iepriekšējos pasūtījumus, autorizējies savā ABOUT YOU klienta kontā, ievadot savu e-pasta adresi un paroli. Noklišķini uz "Klienta konts" ikonas un tad uz "Tavi pasūtījumi". Izmantojot desktop versiju, vari atrast klienta konta ikonu lapas augšpuses labajā stūrī. Izmantojot lietotni, vari atrast klienta konta ikonu apakšējā labajā stūrī.
Vai šī atbilde bija noderīga?
Tavs viedoklis mums ir ļoti svarīgs. Tas mums palīdz kļūt labākiem.
Vairāk atbilžu atradīsi šeit
Kā es varu veikt pasūtījumu?
Vai tiek pieņemti starptautiski pasūtījumi?
Kas notiek pēc pasūtījuma veikšanas?
Ko darīt, ja prece, kuru es vēlos, jau ir izpārdota?
Kāpēc pasūtot jānorāda savs dzimšanas datums?
Vai ir jāizveido klienta konts, lai iepirktos?
Vai varu atcelt pasūtījumu, kamēr tas vēl nav nosūtīts?
Vairāk atbilžu atradīsi šeit
Kā es varu veikt pasūtījumu?
Vai tiek pieņemti starptautiski pasūtījumi?
Kas notiek pēc pasūtījuma veikšanas?
Ko darīt, ja prece, kuru es vēlos, jau ir izpārdota?
Kāpēc pasūtot jānorāda savs dzimšanas datums?
Vai ir jāizveido klienta konts, lai iepirktos?
Vai varu atcelt pasūtījumu, kamēr tas vēl nav nosūtīts?
Klientu apkalpošanas centrs
Vai neatradi noderīgu atbildi?
Atrodi atbildi ar dažiem klikšķiem vai sazinies ar mums, lai saņemtu papildu palīdzību.
Saņemt palīdzību
Apmeklē mūsu palīdzības centru, lai saņemtu ātras atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, vai raksti mums
Zvani mums
Bezmaksas kontakttālrunis darba dienās un sestdienās no 09:00 līdz 18:00.