Ekskluzīvas kolekcijas
Atklāj visas ekskluzīvās kolekcijasPĒC ATBILSTĪBAS KRITĒRIJIEM
Svarīgākie akcenti
Svarīgākie akcenti
PĒC KATEGORIJAS
Populārākie zīmoli
Svarīgākie akcenti
Populārākie zīmoli
Ko darīt, ja mana vēlamā prece jau ir izpārdota?
Neuztraucies, vēl pastāv iespēja pasūtīt vēlamo preci! Diemžēl nevaram garantēt, kad un vai tā atkal būs pieejama, bet varam tev nosūtīt paziņojumu.
Atver preces aprakstu, izvēlies izmēru un ievadi savu e-pasta adresi – mēs tev ziņosim, tiklīdz prece būs noliktavā.
Vai šī atbilde bija noderīga?
Tavs viedoklis mums ir ļoti svarīgs. Tas mums palīdz kļūt labākiem.
Vairāk atbilžu atradīsi šeit
Kā es varu veikt pasūtījumu?
Kā es varu apskatīt savus iepriekšējos pasūtījumus?
Vai tiek pieņemti starptautiski pasūtījumi?
Kas notiek pēc pasūtījuma veikšanas?
Kāpēc pasūtot jānorāda savs dzimšanas datums?
Vai ir jāizveido klienta konts, lai iepirktos?
Vai varu atcelt pasūtījumu, kamēr tas vēl nav nosūtīts?
Vairāk atbilžu atradīsi šeit
Kā es varu veikt pasūtījumu?
Kā es varu apskatīt savus iepriekšējos pasūtījumus?
Vai tiek pieņemti starptautiski pasūtījumi?
Kas notiek pēc pasūtījuma veikšanas?
Kāpēc pasūtot jānorāda savs dzimšanas datums?
Vai ir jāizveido klienta konts, lai iepirktos?
Vai varu atcelt pasūtījumu, kamēr tas vēl nav nosūtīts?
Klientu apkalpošanas centrs
Vai neatradi noderīgu atbildi?
Atrodi atbildi ar dažiem klikšķiem vai sazinies ar mums, lai saņemtu papildu palīdzību.
Saņemt palīdzību
Apmeklē mūsu palīdzības centru, lai saņemtu ātras atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, vai raksti mums
Zvani mums
Bezmaksas kontakttālrunis darba dienās un sestdienās no 09:00 līdz 18:00.