PĒC ATBILSTĪBAS KRITĒRIJIEM
Svarīgākie akcenti
Svarīgākie akcenti
PĒC KATEGORIJAS
Svarīgākie akcenti
Populārākie zīmoli
Kā var pārliecināties, ka pasūtījums tika veikts pareizi?
Ja vēlies pārbaudīt, vai pasūtījums ir veikts pareizi, vari to apskatīt pasūtījuma apstiprinājumā, kas tika nosūtīts uz tavu e-pastu.
Klientu kontā pasūtījumus vari atrast arī sadaļā “Pasūtījumi”.
Ja tev joprojām būs jautājumi par pasūtījumu, jebkurā laikā vari sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas centru, sūtot e-pastu uz [email protected], mēs ar prieku tev palīdzēsim.
Vai šī atbilde bija noderīga?
Tavs viedoklis mums ir ļoti svarīgs. Tas mums palīdz kļūt labākiem.
Vairāk atbilžu atradīsi šeit
Cik ilgā laikā pasūtījums tiek piegādāts?
Kā es varu izsekot savu pasūtījumu?
Kādas piegādes izmaksas tiek piemērotas?
Ko darīt, ja saņēmu bojātu preci?
Kas ir dalītā piegāde?
Ar kādiem pārvadāšanas pakalpojumu sniedzējiem mana paka tiks sūtīta?
Vai mana piegādes adrese var atšķirties no manas rēķina adreses?
Vairāk atbilžu atrad īsi šeit
Cik ilgā laikā pasūtījums tiek piegādāts?
Kā es varu izsekot savu pasūtījumu?
Kādas piegādes izmaksas tiek piemērotas?
Ko darīt, ja saņēmu bojātu preci?
Kas ir dalītā piegāde?
Ar kādiem pārvadāšanas pakalpojumu sniedzējiem mana paka tiks sūtīta?
Vai mana piegādes adrese var atšķirties no manas rēķina adreses?
Klientu apkalpošanas centrs
Vai neatradi noderīgu atbildi?
Atrodi atbildi ar dažiem klikšķiem vai sazinies ar mums, lai saņemtu papildu palīdzību.
Saņemt palīdzību
Apmeklē mūsu palīdzības centru, lai saņemtu ātras atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, vai raksti mums
Zvani mums
Bezmaksas kontakttālrunis darba dienās un sestdienās no 09:00 līdz 18:00.