03h
37m
59s
Stila atjauninājums: PAPILDU -25%
Snīkeru kolekciju kalendārs
Atklāj visas snīkeru kolekcijasPĒC ATBILSTĪBAS KRITĒRIJIEM
Svarīgākie akcenti
Svarīgākie akcenti
PĒC KATEGORIJAS
Populārākie zīmoli
Svarīgākie akcenti
Populārākie zīmoli
Populārākie zīmoli
Ko darīt, ja prece ir bojāta sūtīšanas laikā?
Ja saņemtā prece ir bojāta, neatbilst pasūtītajai vai nav lietojama kāda cita iemesla dēļ, tu vari iesniegt sūdzību un bez maksas atgriezt preci, pievienojot atgriešanas dokumentu.
Visu nepieciešamo informāciju par atgriešanas procesu atradīsi palīdzības sadaļā “Atgriešana un atmaksa”.
Vai šī atbilde bija noderīga?
Tavs viedoklis mums ir ļoti svarīgs. Tas mums palīdz kļūt labākiem.
Vairāk atbilžu atradīsi šeit
Cik ilgā laikā pasūtījums tiek piegādāts?
Kā es varu izsekot savu pasūtījumu?
Kā var pārliecināties, ka pasūtījums tika veikts pareizi?
Kādas piegādes izmaksas tiek piemērotas?
Kas ir dalītā piegāde?
Ar kādiem pārvadāšanas pakalpojumu sniedzējiem mana paka tiks sūtīta?
Vai mana piegādes adrese var atšķirties no manas rēķina adreses?
Vairāk atbilžu atradīsi šeit
Cik ilgā laikā pasūtījums tiek piegādāts?
Kā es varu izsekot savu pasūtījumu?
Kā var pārliecināties, ka pasūtījums tika veikts pareizi?
Kādas piegādes izmaksas tiek piemērotas?
Kas ir dalītā piegāde?
Ar kādiem pārvadāšanas pakalpojumu sniedzējiem mana paka tiks sūtīta?
Vai mana piegādes adrese var atšķirties no manas rēķina adreses?
Klientu apkalpošanas centrs
Vai neatradi noderīgu atbildi?
Atrodi atbildi ar dažiem klikšķiem vai sazinies ar mums, lai saņemtu papildu palīdzību.
Saņemt palīdzību
Apmeklē mūsu palīdzības centru, lai saņemtu ātras atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, vai raksti mums
Zvani mums
Bezmaksas kontakttālrunis darba dienās un sestdienās no 09:00 līdz 18:00.