PĒC ATBILSTĪBAS KRITĒRIJIEM
Svarīgākie akcenti
Svarīgākie akcenti
PĒC KATEGORIJAS
Svarīgākie akcenti
Populārākie zīmoli
Ko darīt, ja saņēmu bojātu preci?
Ja kāda no mūsu piegādātajām precēm ir bojāta vai jebkādā veidā neatbilst kvalitātes standartiem, tu, protams, vari atgriezt preci, norādot atgriešanas iemeslu atgriešanas veidlapā bez maksas. Tiklīdz prece tiks atgriezta un pārbaudīta mūsu noliktavā, atmaksa tiks veikta tādā veidā, kādu norādīji kā maksājuma metodi.
Vai šī atbilde bija noderīga?
Tavs viedoklis mums ir ļoti svarīgs. Tas mums palīdz kļūt labākiem.
Vairāk atbilžu atradīsi šeit
Cik ilgā laikā pasūtījums tiek piegādāts?
Kā es varu izsekot savu pasūtījumu?
Kā var pārliecināties, ka pasūtījums tika veikts pareizi?
Kādas piegādes izmaksas tiek piemērotas?
Kas ir dalītā piegāde?
Ar kādiem pārvadāšanas pakalpojumu sniedzējiem mana paka tiks sūtīta?
Vai mana piegādes adrese var atšķirties no manas rēķina adreses?
Vairāk atbilžu atradīsi šeit
Cik ilgā laikā pasūtījums tiek piegādāts?
Kā es varu izsekot savu pasūtījumu?
Kā var pārliecināties, ka pasūtījums tika veikts pareizi?
Kādas piegādes izmaksas tiek piemērotas?
Kas ir dalītā piegāde?
Ar kādiem pārvadāšanas pakalpojumu sniedzējiem mana paka tiks sūtīta?
Vai mana piegādes adrese var atšķirties no manas rēķina adreses?
Klientu apkalpošanas centrs
Vai neatradi noderīgu atbildi?
Atrodi atbildi ar dažiem klikšķiem vai sazinies ar mums, lai saņemtu papildu palīdzību.
Saņemt palīdzību
Apmeklē mūsu palīdzības centru, lai saņemtu ātras atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, vai raksti mums
Zvani mums
Bezmaksas kontakttālrunis darba dienās un sestdienās no 09:00 līdz 18:00.