PĒC ATBILSTĪBAS KRITĒRIJIEM
Svarīgākie akcenti
Svarīgākie akcenti
PĒC KATEGORIJAS
Svarīgākie akcenti
Populārākie zīmoli
Kā es varu izsekot savu pasūtījumu?
Par katru paku, kas tev tiks nosūtīta, saņemsi nosūtīšanas apstiprinājumu ar saiti sūtījuma izsekošanai. Vienkārši noklikšķini uz ciparu kombinācijas, kas ir norādīta uz zaļā fona. Šī izsekošanas saite kļūs aktīva, tiklīdz sūtījums sasniegs Latviju.
Ja pasūtījuma veikšanas brīdī tu norādīji savu tālruņa numuru, tad pirms piegādes tu arī saņemsi SMS no piegādātāja.
Ja piekriti izmantot savu e-pasta adresi sūtījuma izsekošanai, no Omniva saņemsi vairākus ziņojumus:
- e-pastu plānotajā piegādes dienā, informējot, ka kurjers ar jums sazināsies par piegādes detaļām,
- e-pastu, ja sūtījums tiks novirzīts uz pakomātu
- atgādinājuma e-pastu par sūtījuma ievietošanu pakomātā.
Vai šī atbilde bija noderīga?
Tavs viedoklis mums ir ļoti svarīgs. Tas mums palīdz kļūt labākiem.
Vairāk atbilžu atradīsi šeit
Cik ilgā laikā pasūtījums tiek piegādāts?
Kā var pārliecināties, ka pasūtījums tika veikts pareizi?
Kādas piegādes izmaksas tiek piemērotas?
Ko darīt, ja saņēmu bojātu preci?
Kas ir dalītā piegāde?
Ar kādiem pārvadāšanas pakalpojumu sniedzējiem mana paka tiks sūtīta?
Vai mana piegādes adrese var atšķirties no manas rēķina adreses?
Vairāk atbilžu atradīsi šeit
Cik ilgā laikā pasūtījums tiek piegādāts?
Kā var pārliecināties, ka pasūtījums tika veikts pareizi?
Kādas piegādes izmaksas tiek piemērotas?
Ko darīt, ja saņēmu bojātu preci?
Kas ir dalītā piegāde?
Ar kādiem pārvadāšanas pakalpojumu sniedzējiem mana paka tiks sūtīta?
Vai mana piegādes adrese var atšķirties no manas rēķina adreses?
Klientu apkalpošanas centrs
Vai neatradi noderīgu atbildi?
Atrodi atbildi ar dažiem klikšķiem vai sazinies ar mums, lai saņemtu papildu palīdzību.
Saņemt palīdzību
Apmeklē mūsu palīdzības centru, lai saņemtu ātras atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, vai raksti mums
Zvani mums
Bezmaksas kontakttālrunis darba dienās un sestdienās no 09:00 līdz 18:00.