Pāriet uz galveno saturu

Kā veikt preču atgriešanu?

Papildu piegādes dokumentam katram sūtījumam pievienojam arī visus atgriešanai nepieciešamos dokumentus. Lai atgrieztu preci, tu vari izmantot atgriešanas uzlīmi un atgriešanas kvīti.

Atsevišķos gadījumos pasūtījums var tikt piegādāts vairākās pakās. Lūdzu, pārliecinies, ka, atgriežot sūtījumu, tu atgriez tikai tās preces, kas norādītas piegādes pavadzīmē. Pretējā gadījumā atgriešana un atmaksa var aizņemt vairāk laika. Protams, par vairāku paku atgriešanu nav jāmaksā.

Tas ir pavisam vienkārši:

    1. Ievieto preci oriģinālajā iepakojumā
    2. Pievieno atgriešanas kvīti
    3. Uzlīmē atgriešanas uzlīmi sūtījuma ārpusē
    4. Nogādā sūtījumu uz tuvāko pakomātu
    5. Pakomāta ekrānā izvēlies opciju "Sūtījuma atgriešana”
    6. Noskenē svītrkodu, kas norādīts uz atgriešanas uzlīmes.

Ja mēs aizmirsām pievienot vai ja tu pazaudēji atgriešanas dokumentus, vai ja atgriešanas uzlīme vairs nav derīga, tad vari vienkārši lejupielādēt šos dokumentus, izmantojot savu ABOUT YOU vietnes klienta kontu:


1. Autorizējies vietnē www.aboutyou.lv, ievadot savu e-pasta adresi un paroli.
2.
2.1. Desktop versijā: lapas augšpusē noklikšķini uz klienta konta ikonas
2.2. Lietonē: Lapas apakšpusē noklikšķini uz klienta konta ikonas
2.3. Mobilajā / mWEB versijā: lapas augšpuses kreisajā stūrī noklikšķini uz izvēlni un tad uz klienta konta ikonas.
3. Noklikšķini uz sadaļas “Mani pasūtījumi”.
4. Pārskatā atlasi pasūtījumu, kuru vēlies atgriezt, un noklikšķini uz "Atgriezt pasūtījumu“.
5. Tad atvērsies papildu logs. Izvēlies preci/-es, kuru vēlies atgriezt, un noklikšķini uz "Ģenerēt atgriešanu".
6. Aplūko abus PDF failus un pārliecinies, ka tev ir gan atgriešanas dokuments, gan atgriešanas uzlīme.

Ja tev nepieciešama palīdzība šajā jautājumā vai ja lejupielāde nav iespējama, droši sazinies ar mūsu klientu apkalpošanas centru.

Rēķinā norādītā summa tiks atmaksāta pēc atgriezto preču pārbaudes, izmantojot izvēlēto maksājuma veidu. Ja izvēlējies maksājuma veidu "Apmaksa piegādes brīdī", ievadi savus bankas rekvizītus (IBAN) savā klienta kontā, lai mēs varētu tev atmaksāt piegādes brīdī samaksāto summu. Ņem vērā, ka atgrieztajām precēm ir jābūt tādā pat stāvoklī kā piegādes brīdī. Bojātas preces nevar atgriezt.

Vai šī atbilde bija noderīga?
Tavs viedoklis mums ir ļoti svarīgs. Tas mums palīdz kļūt labākiem.