Pāriet uz galveno saturu

Kāpēc man ir jāpieslēdzas, lai lejupielādētu pielikumus no Klientu apkalpošanas centra?

Lai pēc iespējas labāk aizsargātu tavus datus, esam uzlabojuši pielikumu drošību. Tas nozīmē, ka tagad tev ir jāpieslēdzas mūsu CRM rīkā Zendesk, lai skatītu savus atbalsta pieprasījumus un lejupielādētu pielikumus.

 

Kāpēc šīs izmaiņas ir svarīgas?

Vienkārši: mums ir svarīgs tavs privātums! Šis process ļauj mums labāk aizsargāt tavus personas datus no nesankcionētas piekļuves.

 

Vai mani dati iepriekš nebija drošībā?

Tavi dati bija droši arī iepriekš, taču mēs nepārtraukti uzlabojam savas sistēmas, lai nodrošinātu tavu datu aizsardzību un pielāgotos pastāvīgi mainīgajai drošības videi. Šī jaunā pieteikšanās prasība nodrošina papildu drošības līmeni, vēl vairāk aizsargājot tavu privātumu. Tā samazina nesankcionētas piekļuves risku un nodrošina, ka tikai tu vari piekļūt savai sensitīvajai informācijai.

 

Kas man tagad jādara?

Agrāk pielikumus varēja atvērt e-pasta paziņojumos. Tagad tur atradīsi saiti, kas tevi aizvedīs uz mūsu palīdzības centra pieteikšanos. Pieslēdzies šai sistēmai, lai droši lejupielādētu pielikumu.

 

Kā tagad varu apskatīt savus pielikumus?

1.Noklikšķini uz saites e-pasta paziņojumā.
2.Tu tiksi novirzīts uz mūsu palīdzības centra pieteikšanās lapu. Tur tu varēsi:
1️⃣ Pieslēgties savam kontam.
2️⃣ Atjaunot paroli.
3️⃣ Reģistrēt jaunu kontu.

3. Pēc pieteikšanās varēsi apskatīt savus pieprasījumus klientu apkalpošanas centram un lejupielādēt pielikumu.

 

Ko vēl es varu darīt palīdzības centrā?

  • Tu vari apskatīt savus iepriekšējos pieprasījumus: tu vari piekļūt saviem iepriekšējiem un pašreizējiem pieprasījumiem, lai jebkurā laikā varētu pārskatīt saziņas vēsturi ar mūsu klientu apkalpošanas centru.
  • Tu vari sekot savu pieprasījumu statusam: apskati savu pieprasījumu pašreizējo apstrādes statusu un pat atzīmēt tos kā atrisinātus.

 

 

Vai šī atbilde bija noderīga?
Tavs viedoklis mums ir ļoti svarīgs. Tas mums palīdz kļūt labākiem.