Calvin Klein - mūsdienīgs un savdabīgs stils
Šis zīmols var šķist sevišķi pievilcīgs, ja tev patīk gan mūsdienīgs, gan aizraujošs, vienlaikus klasisks stils. Calvin Klein veikals piedāvā plašu klāstu gan sievietēm, gan vīriešiem, sākot no stilīgām Calvin Klein kleitām un sieviešu apaviem no Calvin Klein līdz atpūtas apģērbam un sporta tērpiem vīriešu apģērbu klāstā. Drēbes iemieso graciozitāti un izsmalcinātu vienkāršību, kurai nevar līdzināties. Apvienojiet izskatu, kas ir pārpasaulīgs, ikonisks un mūžīgs, tu vari justies ļoti pārliecināti dažādās dzīves situācijās. Sievietes var papildināt izskatu ar sieviešu aksesuāriem, tostarp cepurēm un šallēm. Vīriešiem ikdienas lietošanai populāras ir Calvin Klein jostas. Zīmols piedāvā dažādu stilu un izmēru produktus, ko novērtē ABOUT YOU, jo tas paver vairāk iespējas katram izpaust sevi caur modi un justies labi!
Calvin Klein ceļš līdz mūsdienām
1968. gadā Kalvins Kleins (Calvin Klein) radīja mēteļu veikalu ar tādu pašu nosaukumu Ņujorkas viesnīcā York. Pirmā kolekcija bija jauneklīgu, nepiespiestu mēteļu un kleitu līnija, ko piedāvāja Ņujorkas Calvin Klein veikals Bonwit Teller. Gadu vēlāk, Kleina dizaini parādījās uz amerikāņu modes žurnāla “Vogue” vāka. Līdz 1971. gadam Kleins savai sieviešu kolekcijai pievienoja Calvin Klein sporta apģērbu, klasiskos bleizerus un apakšveļu. Līdz 1977. gadam ieņēmumi pieauga, un Kleinam bija licenzētas šalles, apavi, jostas, kažokādas, saulesbrilles un palagi. 1978. 70. gadu vidū viņš radīja dizaineru džinsu trakumu, uzliekot savu vārdu uz aizmugurējās kabatas. Astoņdesmitajos gados viņš ieviesa ļoti veiksmīgu sieviešu bokseršortu līniju un vīriešu apakšveļas kolekciju. 2002. gada decembra vidū uzņēmums tika pārdots uzņēmumam “Phillips Van Heusen Corp”. Uzņēmums ir arī pasaulē slavens ar dažādām smaržu un odekolonu līnijām, tostarp Obsession un Eternity.
Calvin Klein raksturs
Zīmols izveidoja monogrammu: “ck” emblēmu, ko var redzēt to izstrādājumos. Šis ir globāls dzīvesveida zīmols, kas atspoguļo drosmīgus, progresīvus ideālus un vilinošu estētiku. Tas cenšas saviļņot un iedvesmot savu auditoriju, vienlaikus izmantojot provokatīvus attēlus un pārsteidzošus dizainus, lai izraisītu sajūtas. Produktu pamatā ir atbildīgs dizains, kvalitatīva konstrukcija un visu nevajadzīgo detaļu likvidēšana. Calvin Klein tiecas pēc unikāliem un lieliem izstrādājumiem, kuras var nepārtraukti lietot un paliek aktuāli sezonu pēc sezonas. Tas nozīmē, ka jo labāk apskatīsi, ko piedāvā Calvin Klein, jo lielāka iespējamība, ka iegūsi savā īpašumā apģērbu vai aksesuāru, ko izmantosi gadiem, vienlaikus nebaidoties, ka tas izies no modes vai zaudēs savu izskatu vai funkcionalitāti. Vienlaikus zīmols turpina nostiprināt savas pozīcijas kā jauno digitālo platformu un modernu mārketinga kampaņu inovators. Zīmola reklāmās ir iekļautas arī LGBTQ modeles, sekojot līdzi laikam un atbalstot dažādību, vienlaikus palīdzot cilvēkiem justies pēc iespējas labāk un stilīgāk savā ādā. Katrs indivīds tiek novērtēts, katra balss ir sadzirdama, līdz ar to šāda darba vide iedvesmo arī zīmola darbiniekus stiprināt zīmolu. Pievērs uzmanību arī tādam precēm kā Calvin Klein džinsi, Calvin Klein apakšveļa vai Calvin Klein somas.