Tommy Hilfiger – koledžas mode ikdienai
Tommy Hilfiger apzīmē amerikāņu koledžas stilu un tiek uzskatīts par visas Amerikas stila pionieri ar savu vintage modi. Zīmols ar zilo, balto un sarkano karogu pārņem auduma bikses, polo kreklus un džemperus ar V-veida kakla izgriezumu no elites koledžām un ienes "preppy" izskatu tieši uz ielas - ar milzīgiem panākumiem.
Trīs krāsas ceļā uz panākumiem
Zīmols ar neaizmirstamu karogu jau ir nogājis garu ceļu. Modes cienītājs Tomass Džeikobs Hilfigers nodibināja veikalu People's Place savā dzimšanas vietā Elmīrā, Ņujorkas štatā, kopā ar diviem draugiem un 150 dolāru sākuma kapitālu. Pēc neveiksmes un, neskatoties uz bankrotu, Tomass Hilfigers noraidīja darba piedāvājumus par dizaina asistentu uzņēmumā Calvin Klein un Perry Ellis. Sapnis par sevis apzināšanos bija pārāk spēcīgs – kam tomēr vajadzētu būt vērtam.
1985. gadā Tomass Džeikobs Hilfigers, tagad labāk pazīstams kā Tommy Hilfiger, nodibināja tāda paša nosaukuma modes preču zīmi. Amerikāņu foršuma un elegantas neuzmanības kombinācija paaugstina zīmolu jaunā augstākās klases zīmolu līmenī. Jauns un stilīgs, ekstravagants un neformāls – Tommy Hilfiger mode zina, kā veidot interesantus tiltus starp stiliem. Zīmols apraksta savu iekšējo stilu kā „preppy with a twist" – kaut kas līdzīgs „klasisks, kārtīgs ar rozīnīti". Jēdziens "preppy" ir cēlies no tā sauktajām "preparation schools" ASV ziemeļrietumos un bieži tiek saistīts ar Amerikas augstāko klasi un Efeja līgas universitātēm. Tommy Hilfiger izdodas pārveidot elites studentu drēbes par ikdienas apģērbu. Šis „New England“ stils padarīja zīmolu par vienu no pieprasītākajiem premium zīmoliem vienā naktī - līdz pat šai dienai.
Divdesmit gadus pēc tā dibināšanas, 2005. gadā, Tomijs Hilfigers pārdeva savu uzņēmumu par neticami 1,6 miljardiem dolāru. Jaunajā vadībā PVH Corporation pārņēma uzņēmumu 2010. gadā un pārdod modes preces vairāk nekā 17000 filiāļu. Tādā veidā ikoniskā modes preču zīme jau ir nostiprinājusies vairāk nekā 90 valstīs, un tai ir vairāk nekā 1400 mazumtirdzniecības veikalu Eiropā, Dienvidamerikā, Āzijā un Ziemeļamerikā. Tagad zīmola vērtība ir vairāk nekā 6 miljardi dolāri, un tas viss sākās tikai ar 150 dolāriem.
Elites universitātes tērpi skapī – Hilfiger to padara iespējamu
Izskatīties kā Hārvardas students Ņujorkas pilsētas ielās: ar Tommy Hilfiger nav problēma. Ikdienas koledžas stils ir modernāks kā nekad agrāk. Klasiskā, vienkārša dizaina kombinācija ar moderniem akcentiem padara amerikāņu zīmola modi par tavu ideālu "partner in crime". Baltais adīts džemperis ar V-veida kakla izgriezumu ar pīto rakstu, kas uzvilkts virs zilas blūzes un noapaļots ar kroku svārkiem un vienkāršām kedām, rada tērpu, kas pavadīs tevi no darba intervijas, uz biroju, līdz vakara kokteilim tavā iecienītākajā bārā. Tu vari viegli izturēt aukstumu Tommy Hilfiger ziemas jakā, savukārt tavas mantas atradīs savu vietu Tommy Hilfiger rokassomā. Vienmēr rotāts ar unikālo zilā, baltā un sarkanā karoga zīmolu, dibinātājs Tomass Hilfigers iemūžināja savu patriotisko gājienu katrā sava zīmola gabalā.
Lai gan Tommy Hilfiger mode variēja no sportiskas līdz elegantai, tie stili arī lieliski harmonizējas viens ar otru. Sportiskas bikses ar šiku blūzi, vai vienkārši svārki kombinācijā ar rotaļīgu jaku? Ar Tommy Hilfiger tu netērēsi laiku no rīta, pielaikojot pareizo apģērbu, un tev būs vairāk laika, lai vienkārši labi izskatītos. Ja vēlies savam stilam piešķirt kaut ko papildus un tev īpaši patīk 90. gadu spilgtā mode, apakšzīmols Tommy Jeans piedāvā tev piemērotākās preces. Apmēram pēc Snoop Dogg parādīšanās Tommy Jeans džemperī sestdienas nakts tiešraidē, apakšzīmols ir sasniedzis modes debesu virsotnes.
TommyXGigi
Kas notiek, kad tiekas zvaigžņu dizainers Tomijs Hilfigers un modele Gigi Hadid, mēs redzam veiksmīgajā TommyXGigi kolekcijā. Kopīgā aizraušanās ar motosportu nekontrolēti ieplūst konstrukcijās un nodrošina asus līkumus. Oversize tipa dizainu un skinny tipa stilu sajaukums nodrošina aizraujošus tērpus ar iecienītāko raksturu.
Hadidas kolekcijas personīgā mīļākā manta ir sportiskā vējjaka tipiskajās Tommy Hilfiger krāsās. „Modes paziņojums ar praktisku piesitienu“ - tā modele ir klasificējusi savu mīļāko kopdarbu. Šādi Tommy Hilfiger tiek svinēts kopš veiksmes stāsta sākuma. Ne pārāk daudz, bet pietiekami, lai tiktu pamanīts. Cēls dizains ar ielas apģērba raksturu.
Tommy Hilfiger pie ABOUT YOU
Papildus plaši pazīstamajam galvenajam zīmolam TOMMY HILFIGER ir arī citi apakšzīmoli, kas ir pieejami arī pie ABOUT YOU. Noklikšķini uz atbilstošu zīmolu, lai apskatītu klāstu:
Kļūsti par daļu no Tommy Hilfiger preppy-modes un iegūsti labumu no ABOUT YOU ar bezmaksas piegādi* un atgriešanu, 100 dienu atgriešanas tiesībām un ērtu iegādi ar maksājumu pēc saņemšanas. Pasūti, izmēģini un maksā tikai par to, kas tev patīk - nevar būt vieglāk! Pārlūko Tommy Hilfiger interneta veikalu vietnē ABOUT YOU tagad un ļauj Hārvardas izskatam runāt pašam par tevi.