SKECHERS apavi katram
Šis ir amerikāņu apavu uzņēmums, kā ražotās kurpes ir pieejamas tālu aiz valsts robežām. Tam palīdz SKECHERS veikals tiešsaistē, kas ļauj vieglāk apskatīt produkciju un to iegādāties, atrodoties mājās vai jebkur citur, kur ir pieejams internets. Zīmolu vada inovācijas, kas ļauj piedāvāt plašu un modernu SKECHERS apavu, apģērbu un aksesuāru kolekciju vīriešiem, sievietēm un bērniem. Paša uzņēmuma mērķis ir kļūt par vadošo mūsdienu ikdienas un aktīvo apavu avotu, vienlaikus nodrošinot gan uzņēmuma, gan zīmola ilgmūžību, izmantojot kontrolētu, labi pārvaldītu izaugsmi. Uzņēmums cenšas sasniegt šo mērķi, attīstot un piedāvājot sabalansētu pamata un moderno preču sortimentu plašā produktu kategoriju un stilu spektrā, vienlaikus saglabājot daudzveidīgu, zemu izmaksu bāzi. Plašais klāsts ļauj vieglāk katram atrast sev tīkamāko. ABOUT YOU iesaka tev to novērtēt, lai atklātu jaunas zīmola sniegtās iespējas, ja tavā īpašumā nekad vēl nav bijuši neviena šī zīmola apavi.
SKECHERS vēsture
Uzņēmumu 1992. gadā dibināja Roberts Grīnbergs (Robert Greenberg). Tas ir viens no visstraujāk augošajiem apavu uzņēmumiem Amerikas Savienotajās Valstīs (ASV). Zīmols piedāvā neskaitāmus apavu veidus, kas tiek pārdoti lielākajos universālveikalos, kā arī 38 paša uzņēmuma veikalos, kā arī nevar nepieminēt, ka liela lomu spēlē arī SKECHERS veikals. Grīnbergs iepriekš strādāja “L.A. Gear”. Izmantojot tur gūto pieredzi, viņš sāka tirgot jaunā zīmola izstrādājumus galvenokārt jauniem, stilīgiem patērētājiem ar galveno uzsvaru uz ikdienas, stilīgiem vīriešu ielas apaviem. Uzņēmums piedzīvoja pirmo lielo uznācienu 1993. gadā, ieviešot dizainu, kas pazīstams kā Chrome Dome. Šie pilsētas ielas zābaki bija pievilcīgi abiem dzimumiem, kas atspoguļoja grandža stila pieaugošo popularitāti gados jaunāku patērētāju vidū: Apavi izskatījās labi nolietoti un nobružāti pie papēža — līdzīgi kā akmens mazgāti, iepriekš saplēsti džinsi, kas tajā laikā bija ļoti populāri.
SKECHERS raksturojums
Zīmols koncentrējas uz moderniem, neformālajiem apavu modeļiem, kas galvenokārt paredzēti vīriešiem un sievietēm vecumā no 19 līdz 40 gadiem. Apavi tiek ražoti ārzemēs rūpnīcās Ķīnā, Meksikā, Brazīlijā un Rumānijā. Tie ir arī izstrādāti tā, lai patiktu jaunākiem, aktīviem patērētājiem, kas seko modei. SKECHERS lielu daļu savas radošās enerģijas un ieņēmumu velta spilgtām, ļoti pamanāmām reklāmas kampaņām — stratēģijai, kas uzņēmumam dažu gadu laikā ir palīdzējusi ievērojami izaugt. Saskaņā ar licences līgumiem, uzņēmums piedāvā zīmola somas, pulksteņus, brilles un papildu preces. Kopš 2020. gada atsevišķos apavos ir izmantota Goodyear gumija. Savukārt apavu Performance kolekcija piedāvā elites sportistiem un entuziastiem revolucionāras tehnoloģijas, lai skrietu, trenētos, pastaigātos un spēlētu golfu. Uzņēmums ir ziedojis vairāk nekā 16 miljonus jaunu SKECHERS apavu bērniem, kuriem tie ir nepieciešami, visā pasaulē, izmantojot savu labdarības programmu BOBS. Apavi atbalsta izglītības fondus, bezpajumtnieku patversmes, palīdzību katastrofu gadījumos un bezpeļņas organizācijas. Savukārt SKECHERS piedāvājumu klāsts tiek papildināts, lai sekotu līdzi modei un pircēju vēlmēm.