Pāriet uz galveno saturu

Es vēlos atcelt savu pasūtījumu vai daļu no tā.

Pasūtījuma atcelšana ir iespējama tikai tad, ja tavs pasūtījums vēl nav apstrādāts mūsu noliktavā. Mūsu noliktavā preces tiek apstrādātas ļoti ātri, tāpēc atcelšana ir iespējama tikai dažas minūtes pēc pasūtījuma veikšanas.

Visātrākais veids, kā atcelt pasūtījumu, ir noklikšķināt uz atcelšanas opcijas savā klienta kontā.

1. Noklikšķini uz "Pasūtījumi" zemāk un autorizējies savā klienta kontā.
2. Izvēlies vēlamo pasūtījumu.
3. Izvēlies piegādi un noklikšķini uz "Atcelt piegādi".
4. Pasūti vēlāmās preces atkārtoti.

Lūdzu, ņem vērā:
- Atsevišķu preču atcelšana no jau ieplānota sūtījuma diemžēl nav iespējama.
- Atcelšana ir iespējama tikai par katru sūtījumu. Ja vēlaties atcelt visas preces pasūtījumā un jūsu pasūtījums ir sadalīts vairākās piegādēs, tev jāveic katra sūtījuma atcelšana atsevišķi.
- Pēc pieprasījuma saņemšanas tu saņemsi atsevišķu e-pastu par atcelšanas pieprasījuma statusu.

Vai šī atbilde bija noderīga?